Theplayer Forums

Ga Terug   Theplayer Forums > Website en Development > Programmeren
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 21-06-2009, 00:04
Bertje B. Bertje B. is offline
Member

Standaard Nieuwssysteem op homepage

Een paar jaar terug had ik een website waar ik aan meewerkte die een perfect nieuwssysteem had, cutenews. Het enige wat je hoefde te doen was naar een bepaalde link gaan, inloggen en je kon eenvoudig nieuws toevoegen (met plaatjes) en reacties beheren, simpel maar functioneel. Inmiddels bestaat de site alweer een aantal jaren niet meer maar ga ik hem weer oprichten. Met degene die toen de eigenaar was, heb ik geen contact meer dus ik kan het hem helaas niet vragen. Maar hoe zou ik dit moeten doen, om weer zo'n nieuwssysteem te krijgen op de site? Ik heb inmiddels cutenews.zip gedownload, cutenews map gecreerd in de begin directory en daarin cutenews.zip geupload. Daarna moet ik CHMOD'en of zo maar uit die tutorials etc. kom ik helaas geen wijs uit. Iemand die me zou kunnen helpen? Van php weet ik helaas weinig.
Met citaat antwoorden
Gesponsorde Links
Oud 21-06-2009, 12:55
Member

Standaard

Inmiddels heb ik de goeie link te pakken en het geďnstalleerd.
Volgens de readme moet ik in de pagina wat de nieuwspagina moet zijn de volgende code plaatsen:

<?PHP
include("path/to/show_news.php");
?>

Vervolgens moet ik deze pagina, dus inhoud.htm als .php benoemen dus inhoud.php. In de framespage de link aangepast maar ik krijg vervolgens een wit scherm. Wat doe ik nu weer verkeerd?

Edit: aardig dom weer. path/to moest nog veranderd worden natuurlijk. Afijn, hij werk in pricipe. Hoe zou ik de opmaak kunnen wijzigen?

Laatst aangepast door Bertje B. : 21-06-2009 om 13:25.
Met citaat antwoorden
Oud 22-06-2009, 07:35
Theplayer's Avatar
Theplayer Theplayer is offline
Administrator

Stuur een bericht via MSN naar Theplayer
Exclamation

Bertje, Kan je me aangeven wat de link naar de site is? dat werkt een stuk makkelijker om je te kunnen helpen ;-)

Ik weet niet wat voor nieuws site het word? Wij zoeken in ieder geval ook nog versterking binnen onze hechte crew
Oud 22-06-2009, 10:10
Member

Standaard

Wordt een voetbalsite.
Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2009, 08:30
Theplayer's Avatar
Administrator

Standaard

Hoop dat jullie het redden met de nieuwe site tussen alle andere voetbal sites. In ieder geval veel succes en post de link maar eens las je een eindje op weg bent
Oud 23-06-2009, 14:45
Member

Standaard

http://www.yellowgreenarmy.eu

Ach ja, ben zelf van mening dat er voor onze club niet echt veel goede sites bestaan. Ja, 1 site is de laatste jaren sinds wij ermee gestopt waren ineens flink gegroeid. Maar nu zijn we terug en gaan we weer bezoekers trekken. Zit nu al op 150, hoop dat ik 250 haal en dat elke dag blijf halen. Zometeen ff links regelen.

Heb je misschien nog tips?
Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2009, 15:11
Theplayer's Avatar
Administrator

Standaard

heel veel reclame over 50,- vouchers van google adsense. kan je via google gratis adverteren.

Daarnaast kan je soortgelijke sites en soortgelijke grootte mailen met het verzoek voor linkruil bijvoorbeeld. Daarnaast kan je startpagina's mailen met jou site. Meestal plaatsen deze de link bijna direct op hun site.

In ieder geval veel succes!
Oud 24-06-2009, 22:23
Member

Standaard

Links ben ik nu langzaam aan aan het regelen, komt goed.
Maar dat google adsense, moet je toch van te voren betalen? En krijg je pas bij € 70 uitbetaald las ik ergens. Zoek gwn van die klikbanners dat je bijv. een halve cent per klik op je banner krijgt.
Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2009, 10:05
Theplayer's Avatar
Administrator

Standaard

Ik bedoelde adwords eigenlijk :P daar word je tegenwoordig mee doodgegooit met 50,- vouchers waardoor je dus gratis kan adverteren.

Google adsense zijn inderdaad advertenties waar je voor betallt krijgt. bij 100,- dollar word er pas uitbetaald zal inderdaad zo'n 70€ zijn met de huidige dollar koers.

Citaat:
Orgineel gepost door Bertje B. Bekijk Post
Links ben ik nu langzaam aan aan het regelen, komt goed.
Maar dat google adsense, moet je toch van te voren betalen? En krijg je pas bij € 70 uitbetaald las ik ergens. Zoek gwn van die klikbanners dat je bijv. een halve cent per klik op je banner krijgt.
Oud 19-07-2009, 22:37
Merzhin's Avatar
Merzhin Merzhin is offline
Frontpage Medewerker

Stuur een bericht via MSN naar Merzhin
Standaard

Ik denk zelfs dat ik ergens hier nog wel zo'n voucher heb liggen (digitaal dan wel)
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Core2Duo e6600 @3.2ghz, ASUS P5KPL SE, GeForce 8600 GT 2*2048mb OCZ ram
Met citaat antwoorden
Oud 21-12-2009, 20:08
Member

Standaard

Citaat:
Orgineel gepost door Theplayer Bekijk Post
Ik bedoelde adwords eigenlijk :P daar word je tegenwoordig mee doodgegooit met 50,- vouchers waardoor je dus gratis kan adverteren.

Google adsense zijn inderdaad advertenties waar je voor betallt krijgt. bij 100,- dollar word er pas uitbetaald zal inderdaad zo'n 70€ zijn met de huidige dollar koers.
Ik plaats hem hier maar:

Ik heb bij mijn hosting nog een tegoedbon van € 50 van Google Adwords. Nu kom ik er niet echt precies uit wat het is en hoe het werkt. Iemand vertelde me dat je er bezoekers mee kan trekken en iemand anders weer dat je een reclamebanner van Google op je site zet en daarmee geld krijgt. Kan iemand mij uitleggen wat het nu exact is en hoe ik eventueel kan gebruiken?
Met citaat antwoorden
Oud 22-12-2009, 07:24
Theplayer's Avatar
Administrator

Standaard

Adwords is dat jijzelf adverteerd op andere sites en Google zelf. Adsense is dat er advertenties van andere op jou site staan, dus net het tegenovergestelde.

Info over adsense: https://www.google.com/adsense
Info over adwords: http://adwords.google.nl

Op deze sites staat er genoeg informatie hoe het werkt en hoe je een account aanmaakt. Mocht je er nog niet uitkomen dan horen we het wel ;-)

Citaat:
Orgineel gepost door Bertje B. Bekijk Post
Ik plaats hem hier maar:

Ik heb bij mijn hosting nog een tegoedbon van € 50 van Google Adwords. Nu kom ik er niet echt precies uit wat het is en hoe het werkt. Iemand vertelde me dat je er bezoekers mee kan trekken en iemand anders weer dat je een reclamebanner van Google op je site zet en daarmee geld krijgt. Kan iemand mij uitleggen wat het nu exact is en hoe ik eventueel kan gebruiken?

Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:39.